Bilder

Jag vet att det är sjukt tråkigt att vi inte lagt upp några bilder så nu tänkte jag försöka mig på att ladda upp lite bilder från mobilen! Så jag ber om ursäkt på förhand ifall kvalitén är kass! 











1 Farmor Aréne :

skriven

Så kul att nu få se några bilder. Det gör inget om inte kvaliteten är 100%. Huvudsaken är ju att höra från er.
Idag har jag varit i SMS-kontakt med Amanda. Hon hade det varmt och skönt i Stockholm. Antar att du också varit i kontakt med henne.

2 Barbro:

skriven

Jag håller med farmor, det är bara så roligt att se era ansikten och höra lite vad som händer, små korta inlägg utan bilder duger också :) Här hemma är det strålande väder, solen skiner, vägar och cykelbanor sopas, och det är inte första maj ännu! Pussarochkramar <3 <3 <3

3 Syster-yster:

skriven

"Peppar peppar" på inlägget mamma skrev har typ sväng om nu till kallt och blåsigt igen :( Men håller med, alla inlägg korta som långa, med eller utan bilder är kul att läsa. Puss på er

Kommentera här: