1 Ela:

skriven

Så himla kul att läsa om eran resa! Keep it up. Hoppas ni har det underbart och akta hajarna. Puss på er! Markus hälsar :)

2 Anonym:

skriven

Åh vilka fina bilder, ser ut att vara jätte fint! Ta hand om er, pusssar!

3 Farmor Aréne:

skriven

Härliga bilder! Där bor ni ju bra. Liknar Rama Garden där vi bodde. Där låg rummen runt poolen på en innergård, precis som ni verkar ha det. Lugnt och skönt fastän man är mitt i smeten. Fortsätt och njut!

4 Hanna w:

skriven

Gud vad härligt de ser ut! No vekar ha de helt underbart! Synd med sitt gröna hår dock, hoppas de blir bättre! Och angående dykningen, fi fan jag har gjort precis samma sak! Klarade mig genom hälften, då de kom till havet drog jag mig ur för att jag kände mig livrädd! Förstår dig helt och hållet! Men till skillnad från mig så tycker jag att du ska ta dig mod till att göra de! Jag ångrar som fan att jag inte övervann skräcken och gjorde de! Så fort jag får nästa chans så kommer jag absolut att ta den! Hoppas ni har en fortsatt underbar resa, man blir lite avis av att sitta och läsa. Här är de höstkallt och regn varje dag! Och dagarna på CW är rena rama självmordet (inte alls bitter) kram

5 Mamma B:

skriven

Jätte fina bilder där ni fångat solnedgången <3 Roligt att se hur ni bor, ser bra ut, 60 kr per natt är väl ok? Skönt att det löste sig med håret.
Här hemma är det fortsatt grått och regn :(
Närbilden på dig, är nu min "skrivbordsbild". Älskar dig <3
Kramar till er båda, sköt om dig diver och Grattis!
Nu ska jag gå på morgon promis med Vegas. POK Barbro

6 Amanda G:

skriven

åh vad ni är fina. och åh vad jag är avis. Hoppas ni har det super bra!!!!

7 anonyma petter:

skriven

Fifan vilka bilder

Kommentera här: